Virtuális asszisztensi szolgáltatásaim

finance

pénzügyi feladatok

  • Szállítói számla analitika vezetése, számlák begyűjtése, ellenőrzése, scannelése, utalási lista elkészítése banki utalásra, kifizetések indítása
  • számlázás
  • könyvelési anyagok összekészítése, rendezése könyelőnek történő átadáshoz
  • bankszámlakivonat alapján pénzmozgás vezetése
  • riportok készítése – kintlévőség, cash-flow, bevétel-kiadás –Profit and Lost elemzés, fix költség tervezés
  • fizetési emlékeztetők kiküldése, egyeztetés a partnerekkel, ügyfélkompenzációk befogadása, ellenőrzése, készítése
  • szerződések előkészítése, a hatályos jogszabályoknak való megfeleltetése és ellenőrzése (már ügyvéd által megírt minta szerződés szerint)
  • egyenlegegyeztetés partnerekkel, könyvelővel
  • postázási anyagok előkészítése postázásra, feladás
hr

HR feladatok

  • munkaerő toborzás
  • hirdetések feladása
  • beérkezett jelentkezések előszűrése, rendszerezése
  • interjúk egyeztetése
  • munkaszerződések előkészítése (ügyvéd által már megírt mintaszerződés alapján)
  • bérszámfejtővel való kapcsolattartás – munkáltatói igazolások bekérése, bérkalkuláció
other

Egyéb adminisztrációs kézségek, feladatok-ügyintézés

  • naptár vezetése, határidők figyelése
  • meetingek szervezése és egyeztetése email-ben, telefonon
  • kiküldetések szervezése – repülőjegy-, szállás foglalása
  • webshop termékek frissítése
  • internetes adatgyűjtés, adatrögzítés, adatfeldolgozás
  • táblázatkezelés, szövegszerkesztés, grafikon készítés, Power Point prezentáció készítés
  • árlisták kezelése, frissítése
  • ajándéktárgyak megrendelése
  • kisebb rendezvények szervezése, meghívók kezelés